3.22.2008

Min kamera är funnen!!!

Vilken fantastiskt underbar dag det är idag. I torsdag hände en väldigt tragiskt sak, jag tappade nämligen bort min kamera eller rättare sagt Younas kamera. Ledsen och frustrerad över situationen gick vi hem till Elsa efter klubben. Det var en skitkul kväll ända tills jag tappade bort kameran. Men hur som helst så hade några tjejer hittat min kamera på golvet och så idag åkte jag till stan för att hämtade den. Fatta vad lycklig man kan vara. När jag ändå var i stan så gick jag förbi Combination och gissa vad jag hittade där, om inte en skitgrym New Era keps för halva priset dessutom!!!! jag var bara tvungen att ha den. Fy va glad jag e just nu.

Efter min lilla trip till stan så träffade jag Said!!!!!! min söta kusin som jag inte har sett på flera år, och nu sitter han och jag hemma hos Ubah och chillar.
Vilken fin dag det har varit.

Kan fortfarande inte lägga upp bilder men jag lovar att fixa det så fort jag kommer hem.

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Så skönt att du fick tillbaka den! :D

http://www.bimboboy.com/blogg

Anonym sa...

Du anar inte! kameran är helig för mig. =)