10.08.2008

Trist men nödvändigt.

Yeah så då var man klar med träningen. Känns jävligt gutt faktiskt. Nu sitter jag hemma och funderar över vilka kurser jag ska läsa sista halvåret. Får smått panik då deadlinen för att anmäla sig är 15. Det blir ingen flytt för mahoyo till Sthlm förren nästa år på sommaren/hösten. Vi fick skjuta upp flytten och det betyder att jag ska pinas ett tag till i JKPG, men sak samma jag klarar mig och STHLM försvinner ju inte.

Ah nu måste jag tillbaka till det trista sökanadet efter potentiella kurser att läsa vårterminen 09.

Ps: ni glömmer väl inte att checka in www.mahoyo.com vi har fortfarande SALE plus nya byxor från Japan!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja mahooyoo creeew christian här, tack för en sjukt trevlig kväll i lördags:D surt med stockholm :/ ska också flytta upp dit inom en snar framtid jag med så dår lär vi ju ses :) rocka stockholms gator med panuu eller vad säger ni? take care all of you!!!!!

Nabi sa...

Åh vilka goda nyheter, ni får pinas här tillsammans med dig, Lovely..:)))

mahoyo sa...

Ni är för söta...men vi kommer inte att pinas utan göra det bästa av den sista tiden i jkpg.!!!!

Och till Christian..tack själv de va fett kul. Yes vi kommer att rocka the shit out of STHLM. =)