10.24.2008

This Is Where I Want To Be

Aaaah Gud jag är helt slut,har gått omkring på stan hela dagen. Blev ingen söder idag dock, men det får bli imorgon. När man ska hänga på söder måste man ta sin tid, det finns så mycket att se och så mycket att shoppa. Besökte en av mina favoritbutiker idag, nämligen Beyond Retro och hittade massa fint, fast jag fick hejda mig själv, för denna damen behöver inte kläder även om ska ha ha och ha. Fick syn en så sjukt nice jacka med massa fina mönster and shit, den påminnde väldigt mycket om M.I.As klädkollektion och hade därför en enorm ångest om jag skulle ha den eller inte. Men till slut blev det att jag inte tog den. Får se om den finns kvar innan jag åker hem igen för isåfall åker den hem med mig.

Fick världens bästa överraskning igår!!! Nämligen Besök av Mika, ni vet vår vän från Japan. Nu ska vi hänga i STLM!
Ska hänga lite nu.

peace

Inga kommentarer: