10.20.2008

Back to school

Jag tror det var ett halvår sedan jag var i skolan för att gå på en föreläsning. Den senaste tiden har jag läst distanskurser hemma framför datorn, då tappar man faktiskt känslan av att vara student. Idag var jag iallafall tvungen att vakna 06.00 för att gå på en föreläsning i Matematisk analys, en riktig helveteskurs! Fram till jul kommer jag alltså att behöva ta mig till skolan VARJE dag, men det bästa med detta är att åka buss. Detta kanske låter lite skumt, men jag tycker om att åka buss, men endast då jag åker själv och kan njuta av musiken som spelas i mina lurar ifred. Detta är nog bland de få tillfällen jag bara kan sitta och inte göra någonting samtidigt som musik spelas, guld värt!

Bild: http://www.uize.com/photos/700x500/out-the-bus-window.jpg

Inga kommentarer: