10.29.2008

Lookin For Some New Sneakers!




Här sitter jag en tidig onsdagsmorgon och checkar nya sneakers. Det är inte till mig denna gång utan till mig bror. La märke till hans fattiga utbud av snygga sneakers häromdagen och tvingade han att skaffa nya. Eftersom jag är så snäll så erbjöd jag mig själv att leta efter några till han, vilket i och för sig bara är kul för min del, är man en sneakerfreak så är man. Sitter och kikar på olika sidor och velar fram och tillbaka, jag får inte beställa vilka sneakerssom helst, det ska helst vara enfärgade eller med högt 2 färger. Min bror är lite rädd för färglada skor, han är inte som mig alltså I luve them colors. Som det ser ut nu lutar det åt dessa två par sneakers för hans del. Sakta men säkert ska jag fylla hans skohyllor med massa fresha snekars.

Peace nu ska jag fixa mig och sen dra till skolan.

Inga kommentarer: