10.26.2008

Där försvann en timma...


Jag och MyNa hade bestämt oss för att dra och kolla på Brahes match idag mot Visby. Vi stressar som fan här hemma för matchen börjar kl.16, när vi väl kommer till hallen precis kl.16, tror vi, så är det hur lugnt som helst i hallen några spelare står på plan, inget folk. Vi går fram till Ida och Bibbi.
-börjar inte matchen vid 16
-Jo men klockan är bara 15
-Fan

Alla våra klockor där hemma är digitala och ställs om av sig själva förutom köksklockan, den vi självklart oftast går efter, som denna gång. Så där satt vi en timma tidigare och fick se hela uppvärmningen och matchen, tyvärr förlorade Brahe.

En gammal basketvän grattade mig nyligen för att jag har en spelare i ligan. Jag måste säga att jag är mycket stolt och glad att jag coachat Ida Gustafsson i hennes ungdomsår. Det var kul att se henne spela i den högsta ligan.

Inga kommentarer: