12.16.2008

!!!¡ ?¿xy'-y=sinx??¿¡ ¡ !!!


Detta är vad jag gör just nu, och det är inte kul någonstans.

Jag har förresten förutom att plugga hunnit med att rensa vårt dusch-avlopp. Det har varit stopp ett tag, men vi har inte riktigt orkat bry oss eftersom vattnet ändå har åkt ner, bara att det tog längre tid. Men efter att Pia hade duschat idag så var det översvämning i hela toan OCH hallen. Då bestämde jag mig att det var dags att kolla vad som fanns under metallgrejen, och det var nog bland det äckligaste jag har sett och gjort. Ni kan ju bara föreställa er vad som finns i ett dusch-avlopp som man inte rensar särskilt ofta, jag vill inte gå in mer detaljerat på det. Nu kan vi iallafall duscha utan att oroa oss för att drunkna.

Nu ska jag återgå till pluggandet.

English: Right now I am studying for my exam in mathematical analysis, it's not fun at all! Besides studying I have also seen and done something really discusting; I have cleared the shower drain because it was plugged with really discusting stuff, no details needed. At least now I can take a shower without being afraid of drowning.

Inga kommentarer: