12.04.2008

Bob Dylan till Jönköping!


Bob Dylan kommer till Sverige, men det bästa med det hela är att han kommer till Jönköping. Den 27 mars kommer jag att vara på Kinnarps arena och lyssna på honom. Det kommer dessutom vara första gången jag sätter min fot i den arenan, ganska konstigt med tanke på att HV71 spelar där varannan dag, men tyvärr är jag inget stort hockey-fan. Så jag fattar inte riktigt varför jag samlade på hockeybilder när jag var yngre, och då menar jag verkligen en stor samlare som gick runt och bytte bort dubletter mot bilder som var bättre och mer värda, jag var helt insatt.

Men iallafall Bob Dylan kommer till Jönköping, underbart! Jag bor tio minuters promenad därifrån. Wooohoo!

English: The 27th of Mars next year I will be at a Bob Dylan consert here in Jönköping, Sweden.

Bild: http://showmeyourworld.files.wordpress.com/2008/03/bob-dylan.jpg

Inga kommentarer: