12.28.2008

New Years Eve Party!

Planeringen inför nyår är i full gång men herregud vad det har härjast och mer härj väntar. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig eller hur håret ska se ut ÅNGEST!. Sen hände det ju en lite grej häromdagen som orskade ett krismöte, krisen det varade dock inte längre än 1 minut. På mötet bestämdes viktiga saker som tex var vi skulle befinna oss och vad som ska ätas och drickas samt vilka som ska få äran att fira nyår med oss. Nyårsfesten detta år kommer att hållas hos big Rob och det kommer bli off da chain och vilka som kommer ja det får ni se på bilderna dagarna efter. Imorgon ska vi ha ännu ett möte där vi ska diskutera närmre kring detajerna men innan dess ska jag på stan med gänget för att shoppa. Håll tummarna för att jag ska komma hem med en fin blåsa.

English: We are planning our New year Eve party and its gonna be held at big Robs crib yaay!. I'm getting really stressed about it though cos i still dont know what to wear or how I want to get my hair did. I'm looking forward to the party, I'm just hoping everything works out and that i dont stress myself out.

Inga kommentarer: