12.01.2008

'Too too too fast'


Söndagen tillbringades i baskethallar. Lillebror spelade två matcher som vi var och tittade på, senare var det dags för Ida och Bibbis damligamatch mot Sundsvall. Tyvärr var det förluster på alla matcher, men det var kul att se alla spela. Ibland känner jag basketsuget, som till exempel igår, det kändes till och med ovant att studsa bollen och skjuta den mot korgen, sådana saker som var en del av min vardag. Om någon skulle frågat mig för fyra år sedan om jag någonsin kommer sluta spela basket, så skulle jag nog aldrig trott att den tiden skulle komma så tidigt. Men när det roliga med spelet är borta så finns det ingen anledning för mig att spela.

Glöm inte checka in dagens julkalenderlucka, det finns ett riktigt bra erbjudande som ni inte får missa.


English: We went to a lot of basketball games yesterday. Sometimes I miss playing basketball, because basketball was such a huge part of my life once, but when the fun with the game is gone there is no reason for me to play anymore.

Don't forget to check out our Christmas Calendar, there is a really good offer that you just can't miss out.

Inga kommentarer: