12.16.2008

Boooored!!!!!

Kom precis från träningen, så nu är man svettig och trött. Igår och idag har jag fått träna utan min partner in crime MyNa som har dissat mig för att plugga, hon har nämligen en fet tenta denna vecka och jag känner verkligen med henne. Jag har vart så enormt utråkad hela dagen och för att råda bot på tristessen ska jag hänga med Sara och Rick hennes lååååååååånga pojkvän hehe. Det blir nog roligt och sen får jag slipa på min engliska som lätt blir till swenglish. Jag är grym på swenglish, om det nu är nått att skryta med. Anyhwooo nu måste jag hoppa in i duschen och sen springa till bussen.

Höres snart igen..glöm för Guds skull inte att checka in dagens erbjudande på www.mahoyo.com

English: I just came home from the gym and I'm about to meet Sara and Rick. Gotta hurry they are waiting for me. Ps Dont forget to check out todays offer @ www.mahoyo.com!

Inga kommentarer: