2.08.2009

The World Should Revolve Around Me!


"There's only one me in the galaxy,
I am an indangered species,
This kind of flower don't grow on earth
Just lettin ya know for what it's worth"

Imani Coppola från gruppen Little Jackie är ju så sjukt talangfull och snygg som få. När jag ser henne ångrar jag att jag någonsin klippte mitt hår. Damn hennes fluff är fruktansvärt vackert, nästan så att jag måste fälla en tår! Den senaste tiden har jag spelat sönder deras skiva och jag kan nog inte få nog av de trallvänliga låtarna med de sköna lyrics som albumet innehåller. För er som aldrig hört något från Little Jacki borde kanske ta och lyssna på skivan "The Stoop". Här får ni ett litet smakprov från albumet.


English: I cant get enough of Little Jackie, their album " The Stoop" is off the hook!

Inga kommentarer: