2.22.2009

Say It Aint So... D'Angelo!




Har pumpat massa skön musik i helgen och då främst D'Angelo, och på tal om D'Angleo vad hände egentligen med D? Damn, kalla mig inte ytlig nu för att jag klagar på hans nya utseende, men det är fan inte ok när en av världens hetaste karlar har fått från crazy hot till ja det där som ni ser på första bilden. Nu har jag lust att ställa frågan " how does it feel" till han, för inte någonstans kan det kännas bra för han och inte någonstans känns det bra för alla ( jag är en av dessa som jag här kallar för alla) som fick andnöd så het han var när videon till låten " untiteld (how does it feel") kom ut. Det är kanske den hetaste videon ever made. Hur som helst kan jag inte vänta på hans comeback, förhoppningsvis sjunger han lika ljuvligt som vanligt.

Checka in denna legendariska videon och säg att ni inte dör lite inombord när ni ser hur vacker han var och hur han ser ut idag. Komigen D, pull yourself togheter!

English: What in earth happenden to D'Angelo? He went from looking hot to, well I cant even put in words how he looks nowadys. Hopefully he will pull himself together in time for he's comeback.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅH fuck han är så het i den videon :-)