2.02.2009

Skype Date!

Jag avslutade precis en date över skype med min Sanna och det måste ha varit bland det härligaste på länge. Har inte pratat med henne ordentligt på evigheter så det kändes mer än nödvändigt att få prata ut. Sanna om du läser detta så vill jag att du ska veta att du är den finaste, God bless you babe och tack för en underbar date!

Nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng för imorgon väntar en lång dag med photoshop. Jag ryser bara jag tänker på det.

Gott folk ni glömmer inte rean som vi har på utvalda Pa:nuu kläder va? Go and get it @ www.mahoyo.com!

English: I just ended a skype date with my lovely girl Sanna that I
haven't spoken to properly for days. I just want to thank you for a wonderful date Sanna you are the best, God bless you babe!

Ya'll dont forget our ongoing SALE on loads of Pa:nuu stuff. Go and get yourself a fresh gear! www.mahoyo.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, du är den finaste! snart måste det bli date igen! Puss puss puss