2.22.2009

All By Myself!

Kom precis hem från jobbet och sitter hos tjejerna som för tillfället befinner sig i Ohamn. Känner mig en aningen trött trots att det inte var mycket att göra på jobbet, det var helt tomt på MQ för inte nämna hela a6 centrum. Men nu är det iallfall över och jag kan softa, fast de kan jag inte heller egentligen jag bara intalar mig att jag hinner softa. I själva verket har jag så mycket att göra under veckorna och så mycket att planera inför dessa kommande veckor och månader att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Nu ska jag dj:a lite medan jag väntar in brudarna.
Peace

English: I just came home from work and i'm feeling a bit tired even though there wasn't much to do at work today. Now I'm at the girls crib and waiting for the them to return home from Ohamn.

Inga kommentarer: