2.21.2009

002/365


Pia och jag är hemma i Oskarshamn nu. Mattias som är coach för Oskarshamns damlag frågade om vi kunde hjälpa de och spela varsin basketmatch, eftersom de hade ont om folk. Självklart ställer vi upp, problemet är bara att varken jag eller Pia har rört en basketboll på mer än 2 år, konditionen och fysen ska vi inte ens snacka om. Idag var det iallafall min tur att spela, jag kan säga att jag dog på uppvärmningen, men annars var det kul, jag har saknat basketen. Imorgon är det dags för Pia att spela. Nu ska vi mysa med familjen.


Translation: This weekend Pia and I are visiting our family in Oskarshamn. We are even playing a basketball game each. None of us have touched a basketball for almost two years, and we are really out of shape. Today was my turn to play, and right now my whole body is aching. Tomorrow is Pia's turn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Du är så söt Myna!

Anonym sa...

ta in denna vackra jacka!!!

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=50587&VendorCode=NUU