1.20.2009

Typical Me!

Shit jag har alltså fortfarande inte packat, mitt rum ser helt förskräckligt stökigt ut, kläder och skor är spridda över hela rummet. Sedan jag kom hem från skolan har jag suttit fastklistrad framför tv:en och tittat på Obamas installation i fyra hela timmar!Nu har jag alltså tvingat mig själv att ta tag i detta för snart måste jag iväg till brudarna. Hur ska detta sluta? Det känns som om jag säkerkligen kommer att glömma massa viktiga saker ( som mitt pass, det vore ju inte första gången i så fall) och nyckelplagg.Men det får jag se till att inte göra helt enkelt för något shoppade i Barca blir det inte för frökan Yusuf så dyr som euron är (eller bara lite kanske).
Nästa gång vi bloggar gör vi det från bread and butter så glöm inte att checka bloggen, its gonna be off the hook!

English: I still haven't packed my stuff yet and we are leaving in less then 3 hours!!!. This means that I wont be getting much sleep tonight. Next time you hear from us we will be in Barcelona woop woop!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hey, synd att inte reklamen gett riktig effekt.. hmm..

Med mig just nu är det gaaanska gaanska bra.. kan vara bättre helt enkelt men jag skyller på att det är vinter och det blir bättre snart..

Om ni vill ha enny bild förresten så är det bara att skicka ;)