1.19.2009

32.

Vilken hektisk dag! brudarna plockade upp mig för att gå och fixa de sista sakerna innan vår avresa till Skavsta och vidare till Barcelona imorgon natt. Vi har sprungit runt överallt och i varje butik för att köpa förnödenheter som exempelvis knäckebröd HAHA! kanske inte alla som skulle klassa det som något nödvändigt, men ack så fel ni har för det superviktigt!.Det bara 32 timmar kvar nu, EXTAS! Gud vad jag ska ha på mig? vad man ska packa???? Hur många skor ska jag ta med mig och hur ska jag ha mitt hår? Så många frågor så lite tid...nää jag är inte alls stressad.

English: What a busy day! The girls picked me up to go and get things fixed for our trip to bbb. We have been runnin around everywhere and in every store to buy necessaries, we even made sure to get some Swedish rye bread or as we say here in Sweden, knäckebröd haha. Its only 32 hours left and i'm so excited! God what to wear? what to pack???? How many shoes should I bring and how should I have my hair did??
So many questions so littte time!

Inga kommentarer: