1.05.2009

New Brand @ Mahoyo.com soon!!!



Yes vi har fotat plagg från ett nytt märke, (jag avslöjar inget än dock)som droppde in nyligen idag och ska fortsätta med det imorgon också. Fotoprocessen var enormt jobbigt måste jag erkänna, fast det kan ju ha att göra med att jag känner mig trött och hänglig, jag tror att jag håller på att bli sjuk. Usch! Förutom detta har det varit en ganska chill dag om man bortser från våra vad som kändes som 100 trips till a6, jävla ställe att befinna sig på alltså, det är säket det som har gjort mig sjuk!. Måste hoppa in i duchen nu.
Peace out.Glöm inte att checka in webshopen!!!

English: We have been shooting fresh gear from a new brand today that will be available to get this week.Make sure to check out the webshop
www.mahoyo.com!!!

1 kommentar:

Nelli sa...

yey finns inte den bilden på dopestreet wear i malmö ? :)