4.16.2008

Zock on Zock on,

To funny, jag vet inte vad jag riktigt ska säga om dessa Teriyaki Boyz med Nigo som front figur, killen som ligger bakom ett av de mest hypade streetwear märkena i världen, nämligen A Bathing Ape aka Bape. Under mitt youtubande råkade jag hitta en låt med dem, vet inte om det är deras senaste, men jag skulle nog gissa på det, dem har gjort ett samarbete med Busta Rymes och Pharrell Williams och den är hilarious. Pharrell och Nigo har ju även streetwear märket BBC, Billionarie Boys Club ihop och det verkar som om allt dem rör vid blir till guld.

I'll be damned om jag inte ser till att hänga med Nigo när jag är i Japan, ja kanske till och med Pharrell om han råkar ha vägarna förbi. Jag ska satsa hårt på att försöka förverkliga det.=)

Checka in denna otroligt härliga video och säg vad ni tycker.

Inga kommentarer: