4.19.2008

Nu kanske stressen lägger sig.

Tenta ångesten börjar lätt lägga sig, vaknade kl 5 på morgonen idag för att plugga lite innan jag skulle göra min omtenta på metod =( usch vad jag inte gillar metod. Sedan drog jag in till skolan, på en lördag! för att göra den, kändes hyfsat bra efteråt och nu sitter jag hemma hos tjejerna. Jag och MyNa har börjat fixa och dona med våra bikinis till modeshowen, tror fan dem kommer att bli skitsnygga. Ah just de, jag ska tydligen gå modell för Mahoyo, mitt eget företag, en modell hoppade av i sista sek pga en basketträning! tro det eller, så nu är jag officellt den 10:de modellen. Vi får väl se hur det kommer att gå.

Måste fortsätta med bikinifuxandet. hörs om en liten stund.

one

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Inte stressa. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

Nabi sa...

E det sant, fan va kul, det kommer gå super..Mahoyo rock!!!!

Anonym sa...

hehe ja man får ju hoppas det. =) vi kommer iallafall att ha kul.

=)=)