4.15.2008

So pack light

Kommer ni ihåg hur seriöst det var med ryggsäckar och pennfack i låg- och mellanstadiet, så var det iallafall för min del när jag var yngre. Denna ryggsäck har jag iallafall haft sedan jag gick i trean tror jag, just nu är den nästan 14 år gammal och används fortfarande väldigt flitigt. Varje gång jag åker longboard eller ska på någon annan sportaktivitet så sitter denna väskan på min rygg. Den är fortfarande hel, annars brukar alltid dragkedjorna krångla, men denna är perfekt!

Longboardåkningen gick jättebra, med andra ord; jag trillade inte. Jag hittade dessutom en väg med jättebra asfalt att åka på, eller det var Pia som berättade om den vägen. Under tiden jag åkte så kom vårkänslorna på riktigt, det blev till och med så varmt att jag enbart hade t-shirt på mig, men det var bara en liten stund.

Vattnet i Munksjön var så vindstilla att vi kunde ta perfekta spegelbildsfotografier.

Inga kommentarer: