4.25.2008

Helt plötsligt ser man

I morse kom den sista leveransen från bARBARA Í gONGINI och alla plaggen ser grymt bra ut. Alla pusselbitarna börjar falla på plats, det är alltså inte långt kvar tills vår webshop har premiär, can’t wait!

Mamma berättade att det fanns en symaskin på Netto för endast 250 kr, så Pharah och jag åkte genast dit. Det var tyvärr slutsålt, inte så konstigt med tanke på det extremt låga priset. Vi åkte istället in till stan för att ta ut de riktigt feta glasen från mina glasögon, detta var helt gratis, klockrent! Nu kan jag se nåt när jag har på mig dem, innan blev hela världen suddig så fort man tog på sig dem. Under tiden vi väntade satt vi och lekte lite med LEGO, som jag älskade när jag var liten.
Vi passade dessutom på att göra lite reklam för Mahoyo. Vädret är fortfarande bra, jag kunde till och med gå runt i t-shirt idag, underbart.

Inga kommentarer: