4.03.2008

Svett och tårar!

Ojojoj va trött jag är nu, har precis haft ett litet träningspass som bestod av dans och 20 upphopp. Haha herregud, min kondition är inget jag vill skryta om just nu men jag ska träna så gott jag kan här hemma dem närmaste veckorna ( måste se grym ut inför Asienresan). Det känns som om min kropp håller på att förfalla och jag måste göra nått åt det, så 6 stycken armhävningar, 20 upphopp och dans får stå för min träning. Sakta men säkert ska jag se till att åter ta kontrollen över min kropp och få den kropp jag en gång hade, dvs vältränad. Nu måste jag fortsätta med min träning, ska möta upp MyNa strax och gå in till för att närvara på ett väldigt seriöst möte om bokslut. Vi måste kunna sådana saker nu när man har ett företag.

Peace!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hörru..jag köper axlarna, låren, armarna och t.o.m. bröstmusklerna...men inte nånstans är det dina abs mango.............

Anonym sa...

Ohh herregud sicken bild! hahah sån fuling :D

Anonym sa...

haha nää hon e ju het!!!