3.25.2009

You Are Breaking My Balls!

Ojojoj vilken smärta, dela dagen har disponerats framför datorn och med f*cking photoshop. Nu har jag fått vad jag tror är musarm, eller i allafall börjat få en.

Imorgon är det webbprojektredovisning och vi är fett seriösa i gruppen, därför kommer vi att se business ut med kavajer och hela fadderrullan. Jag funderar på att go all the way och platta till håret, sminka till mig ordentligt, dvs använda maskara och på med heelsen. Orkar man allt detta dock?

Usch är för trött för att skriva vidare. Nu måste jag fortsätta med att redigarea mina bilder inför utställingen på fredag.
Peace och glömt inte...stay fresh.

English: I'm struggling with two major projects at the same time and I am superstressed right now. I really need more time....

Inga kommentarer: