3.24.2009

I cant wait!

Två projektavslut närmar sig och som avnligt är det mycket med skola, jobb och allt runt omkring. Snart är det april och jag måste nog ta det här med att söka jobb till en helt ny nivå om jag ska lyckas finna ett till sommaren i vår nya hemstad, STHLM BABY! Gud om knappt 3 månader är vi gone, buh bye JKPG whats up STHLM. Blir lite pirrig i magen bara jag tänker på det. Anywho inann dess ska det fixas med Spring Inspiration (som jag måste återkomma till i ett annat inlägg då det kommer att bli off da chaain i år) för att inte tala om de nya märken som kommer att droppa in senare i vår. Nu ska jag plugga, stay fresh

English: Alot is happening right now with school, work and with mahoyo.com. Less than 3 month remain until me and the girls leave this godawful city Jönköping to move to Stockholm, the Capitalcity baby! There are a lot of thing that need to be done before that though. So I better go and do some work now. Stay fresh.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min hemsida törs ni inte besöka.