3.29.2009

When Will I Ever Learn?

Att det alltid ska vara så svårt för mig att ställa om klockan. Jag försov mig idag precis som förra året när det var dags att ställa om till sommartid och kom försent till jobbet. Men mina arbetskompisar ringde inte och väckte mig, de förstod och lät mig istället ta mig tid vilket var nice, palla stressa. Men nästa gång det är dags att ställa om klockan, då ska jag inte missa det.

Happy Eart Hour på er förresten, ( jag vet det låter konstigt men jag tycker att man faktiskt kan önska varandra det) hoppas att ni hade lika mysigt som vi.
Nu måste jag gå och ta en powenap, är helt slut.

English. I forgot to switch to summertime last night and came late to work today, just like last year. I dont seem to ever learn, but nobody reminded me so I'll just blame them. I'm about to go to the gym.
Stay fresh!



Inga kommentarer: