8.29.2008

This is Hip Hop Baby!!!!!!!!!!!

Aaaah yeah...sitter här i mitt hem en fredagkväll och spanar in lite videoes på youtube ( nä det finns tyvärr inte mycket bättre saker att ha för sig när man bor i JKPG)..och vad kommer jag över? jo Commons nya video för låten "Announcement" feat Pharrell Williams. Jag blir som förtrollad av första ljudet jag hör och nu kan jag knappt bärga mig att höra resten av skivan som är döpt till Invincible Summer och som släpps i höst.


Aj aj aj vilken fet låt, vilken fet video vilket fett allt!, och Pharells medverkan gör den inte sämre heller. EXTAS!!!!




everybody i'd like to announce
throw your hands up when we in the house
yeah this is hip-hop baby I'm gonna take you to the tip top baby

2 kommentarer:

Anonym sa...

aah, najs me lite common igen!

Anonym sa...

verkligen!!! han e ju grym! =)