8.19.2008

For me? aww you are too sweet!

Mika visar i t.shirten han designat. dvs den jag fick igår!!!

Igår fick jag en riktig överrasking i form av en present skickat från Tokyo! Yes det var från ingen mindre än Mika-chu..killen vi umgicks med ganska så friskt under våra två veckor i Tokyo och som tog och till massa balla ställen, ( se tidigare inlägg). Hursomhelst så fanns det i mitt rum ett paket inslaget när jag kom hem igår och i detta paket låg det alltså en superduperfin t-shirt designad av ingen mindre än Mika själv och ett jättefint Hello Kitty smycke. Ni kan ju ana att lilla Hello Kitty är fett med poppis i Japan. Haha
Ah det gjorde min dag..jag blev jätteglad över den fina presenten och vill ta tillfället i akt och tacka Mika-chu..Thanks Mika!!!

Checka in hans japanska
blogg vettja...jag garantetar en rolig läsning med google translator.


Inga kommentarer: