6.12.2008

300% Roligt.

Så jäkla kul ska jag tydligen få idag om jag ska tro på vad Younas säger. Han har planerat något för oss idag och jag vet inte vad det är. Men han har garanterat att det kommer att bli hur kul som helst, snacka om att höja mina förväntningar. Vad kan man göra i jkpg som är sååååå kul I wonder? Men jag får väl lita på karln. =)


Hur som helst är det nu dags för mig att på allvar börja packa, i morgon drar jag till STHLM för en helg som jag tror kommer att bli galet kul. Det kommer inte finnas någon som helst tid för mig att packa imorgon, utan bara massa härj runt stan för att dela ut blommer till studenter man känner. På kvällen jobbar min sista dag på jobbet för i sommar sedan åker jag direkt till STHLM!!!! Så ni ser jag MÅSTE skärpa mig och få detta gjort.

Jag ska lyssna på Weezy för att komma in i rätt mode för att packa...jag lämnar er med lite go musik.


Inga kommentarer: