1.03.2010

Planning 2010!




Kom nyss från jobbet och känner mig lagom sliten efter en vecka med rea på monki. Men nu känns det nice för jag är hemma hos tjejerna och vi sitter och planerar samt sätter upp delmål vi vill uppnå under 2010. Åh blir lite lätt exalterad bara jag tänker på det. Jag tror att 2010 kommer att bli ett fett år och jag ser fram emot att uppleva det. Måste fortsätta med planeringen nu men här får ni en tung låt och en helt underbar video att njuta av med ingen annan än K'naan och låten "TIA"


Translation. I just came from work and I'm feeling pretty tired. Right know I'm chillin at the girls crib and we are planning 2010. I think its gonna be a very exiting year for us and I'm looking forward. I must go back to plan some more now but enjoy the music video "TIA" by the great artist K'naan.

Inga kommentarer: