1.08.2010

Little bit of sunlight








Det var längesen jag fotograferade, sist var nog mitt 365-dagarsprojekt som jag inte lyckades fullfölja. Okej jag har fotat en hel del festbilder, men det räknas knappt, iallafall inte på samma sätt. År 2010 ska jag försöka ägna mer tid åt mitt intresse för fotografering.

Bilden på snömuren påminner mig om när jag var yngre då jag och mina syskon byggde en liknande snömur på vår gård varje vinter. Då älskade jag snön, men nu är den bara fin och bra om man vill åka snowboard, men annars vill jag inte ha snö och kyla. Jag saknar våren och sommaren.


Translation:
It feels like it was a long time ago I photographed, it was probably during my 365 days project that I didn't manage to complete. Okay, I've photographed a lot of party pictures, but it hardly counts, anyway not in the same way. In 2010 I will try to spend more time to explore my interest in photography.

The picture of the snow fort reminds me of when I was younger, me and my sisters used to build these kind of snow forts in our backyard. It was fun with snow back then, but right now I just wish for spring and summer.

Inga kommentarer: