4.06.2009

I'm On My Way STHLM!

Jag håller på att packa för fullt, åker så tidigt som 8:05 imorgon bitte och kommer lätt inte ha tid att härja då. Usch jag är lite nervös, haha svintöntigt jag vet men jag kan inte hjälpa det. Packa är så himla trist och jag har ångest, vet inte vad som ska med och vad jag måste exkludera från denna resa. Nu åker jag ju buss och kan inte och vill inte bära omkring på en fet väska så jag måste vara smart. Nä nu måste jag tillbaks till mina högar av kläder och försöka ordna detta.
Peace

English: I'm packing for my trip early tomorrow morning and I have piles of clothes lying around everywhere. I dont like packing as I always find it difficult to decide what and what not to pack. Aaaarrg I wish I would bring all of my fresh stuff but unfortunately thats not gonna happen. Anyway I'm off, talk to ya'll when I'm in STHLM.
Peace

Inga kommentarer: