11.09.2008

Rock the Bells!

crowdthepharcydethepharcyde2delasoulmosdefnas
Rock the Bells var allt man kunde önska sig! Jag fattade inte förrän efteråt att jag verkligen hade stått och trängts med människor i mer än fem timmar utan vatten, man gör verkligen allt för att se artister man uppskattar. Jag kan inte nämna någon artist som var dålig, jag är helt enkelt nöjd över att jag fick bevittna detta underbara hiphop-moment, och vi fick dessutom se både Mos Def OCH The Pharcyde som skulle spela istället för Mos Def. Jag vet inte hur många gånger jag fick rysningar, speciellt till låtarna som var relaterade till presidentvalet eftersom processen pågick just denna dag.

"Yes we can, CHANGE the world"

Tyvärr dog batteriet i ena kameran, därav den dåliga bildkvalitén på de sista två bilderna som är taget från filmklipp.

Inga kommentarer: