9.02.2008

Doggy Dogg In Da House!!!

Booooooom..ikväll smäller det på Berns som får besök av ingen mindre än Snoop, som för övrigt är svartlistad på stortsätt alla klubbar på stureplan pga knarkinnehav jada jada jada. Får se om han lyckas bli clean tills nästa Swebesök...yeah right.

God jag blir ju lite störd på att jag alltid lyckas missa karl. Jag blir så trött på mig själv om det inte skolan som förhindrar mig så är det jobbet och är det inte jobbet så är det pga man är broke.

Jag bjuder därför på Snoops feta låt "Life Of Da Party" som garanterat kommer att rockas till ikäll. Åh jag vill me rocka till den.
Checka in den.






2 kommentarer:

Anonym sa...

diggar han med ;) kan inte heller dra ..undrar bara vad sysslar ni med ? vem sponsrar era resor ? and by the way diggar er stil helt sköön ;)

Anonym sa...

Fan va synd..de va vi två som inte kunde rocka!

Vi är tre vänner som driver klädföretget Mahoyo.com tillsammans. Ingen sponsrar våra resor...vi jobbar själva för dem chashen. hehe

Tack för den fina komplimangen!

ps glöm inte att vi har sommar rea på www.mahoyo.com

stay fresh!!!!