5.27.2008

4 Dagar kvar till releasepartyt!!!!!

Som ni tydligt kan se här så har Nina inte hajjat hur man ska smörja in brun utan sol kräm. Haha det såg helt sjukt muppigt ut. Vadå fläckigt!!! =)

Heeeey!!! Oj vilken fruktansvärt härlig dag det har varit. Jag, Anna-Magnolia (visst är det ett vacker namn?) och Nina Sjöberg Ingermansdotter ( också ett vacker namn) skulle nämligen fotograferas idag. Jag fick ett samtal från Anna ca 2 veckor sendan då hon frågade om jag kunde ställa upp på en fotografering, det skulle vara för en hjälporganisation som heter Sibira-Aid, och jag tänkte att visst kunde jag väl det. Vi har haft så kul, skrattat så mycket och flummat ännu mer. Vi tre skulle tillsammans ta ett foto som skulle utstråla: friskhet, självkänsla och styrka. Ah ni kan ju ana att det va lite förvirrande, men efter ca 20 minuters flummande i studion och även utomhus fick till det. Haha, ja det var verkligen skitkul!!!! Hoppas han blir nöjd. Nu sitter jag hemma med brudarna och håller på med gästlistan till releasefesten, den blir bara längre och längre. Torsdag är det deadline. Dem som inte har anmält sig då kommer inte in på V.I.P delen.

Inga kommentarer: