2.17.2009

Photo Session!!!

Woop woop! Äntligen börjar vårens kläder att droppa in och de är feta som fan om man får säga så, you'll see what I mean. Vi har fotat första plaggen från Pa:nuu s/s idag, men än är vi inte klara utan det kommer nog att bli en photo session till innan denna vecka är slut med vackra Bella!

Annars har det för övrigt varit en rätt soft dag med massa häng. Fick ett samtal från min kära Ubah idag som var orolig över vad som hade hänt med vårt annars så flitiga bloggande. Det ska jag säger beror på att vi har haft så jävla mycket på sista tiden. Jag har stressat ihjäl mig själv över skola, jag tar som bekant examen nu till sommaren vilket skapar en enorm press, jobb sökande, jobbet på MQ och till sist men absolut inte minst Mahoyo.com. Det har med andra ord varit en väldigt stressig tid, men jag ska ta tag i mig själv och börja blogga normalt igen, för det inte ok att vara så dålig på att skriva inlägg.
Men nu vet ni i alla fall.

English: We have been shooting the first drop by Pa:nuu s/s today and its fresh to death. It will be online very soon so make sure ya'll check it out to get the freshest gear out there!

Inga kommentarer: