5.29.2008

Intervju efter intervju + utomhusbio!! Imorgon är det releasparty!!!!

Hey hey hey!!! Jag är upprymd och lycklig över allt just nu. Gårdagen var helt superb. Vi fotade vår fina modell Isabella och det gick jättebra, hon är en natural. Hejja Bella!!!
Sen vat det dag för oss Mahoyobrudar att bli intervjuade av jönköpings största dagstiding på nätet Jnytt.se, så den får ni inte missa att checka in. Det kommer nog upp idag eller imorgon!

Men det slutade inte där, utan vi var med på ännu en intervju nästan direkt efter, Radio K hade sin sista sänding för denna termin och i samband med det så slog dem ihop sig med studentTv och dem hade ring oss under dagen och frågade om de kunde intervjua oss. Det var skitnervöst att till en början snacka live inför folk, jag tror det var mest studenter som lyssnade och såg oss men ändå. Men man kom snart in i det hela och det slutade med att alla stod och dansa och härjade inne i studion. SKITKUL!!! Vi snackade mahoyo, mode, releasefest och massa annat kul. Ni ska få se bilder från det.

Ca en halvtimma senare drog vi till Bubba och Miki och tog med dem till utomhusbion som några i min klass hade arrangerat. Väldigt nice jobbat måste jag säga. Det var packat med folk och man fick en sådan festivalkänsla i kroppen. Härligt härligt.


Jag är supernöjd med min dag. Bilder kommer.

Nu ska jag iväg till skolan, vi ska börja rigga och fixa inför festen imorgon!!!
ni kommer väl? =)

Inga kommentarer: