12.28.2009

I cant Stop Wont Stop Ahuh Ahuh!

Ok nu har jag ännu en gång övertrasserat, eller som min kära monki kollega Amanda sa trakasserat mitt stackars konto igen. Denna månad har jag köpt 5 par skor och en helt ny garderob. Mellandagsrean har fått mig att helt tappa det och bara idag köpte jag 4 nya parfym dofter samt två super fresha Nike Airmax sneakers. Men när det är 2 för 1 på SNS kan man inget annat göra än ta chansen, och smart som jag är gjorde jag det man vill ju inleda det nya decenniet med att se fresh ut. Har dock lovat mig själv att det inte blir något mer stor shoppande mer nu på åtminstone 6 månader. Nu ska jag äta gott och beundra mina nya kap samt förbereda mig mentalt inför morgondagens forsatta rea på Monki!

Translation: I've have shopped way, way to much lately, but I feel like I deserve it. This month alone I have bought 5 new pair of shoes and kicks and a whole new wardrobe. But I'm not about to shop like this anymore though, I simple cant cos my poor account is getting empty, but its ok cos I have all i need for now and I'm gonna enter the new decade looking fresh.

Inga kommentarer: