10.20.2009

Love Is In The Air!










The wedding band-Affe and the Burning Desires







Ååååh jag älskar älskar älskar bröllop!!!För drygt 3 veckor sen var jag på mina två vänner AnnaMagnolia och Jakobs bröllop. Det var det vackraste bröllop jag vart med om och bruden var vacker som en dag och brudgummen stilig som få. Usch så vi grät när AnnaMagnolia hand i hand med Jakob steg in i kyrkan, jag blir tårögd bara jag tänker på det. Många näsdukar förbrukades den dagen kan jag lova, det var inte ett öga torrt. Vi värvade gråt med skratt hela dagen och kvällen, det helt fantastiskt. Bröllopsbandet "Affe and the burning desires" bestod av AnnaMagnolias och mina gamla ES-klasskompisar och dem rockade så grymt! Ännu en gång ett stort grattis till herr och fru Lönn. Kom upp och hälsa på mig snart, saknar er som satan!


Translation: I attended my two lovley friends AnnaMagnolia and Jakobs wedding last satuday and it was a magical day and night. Everything was perfect and I had a blast, I wish they could do it all over again.

Inga kommentarer: