9.27.2009

What Would You Do In A Situation Like This.



Har spenderat hela dagen på stan med tjejerna. Det är inte ofta man får tid över för sådant nuförtiden så jag tog tillfället i akt att verkligen göra stan. Prioritet 1 var att försöka hitta en outfit till mina fina vänner Anna-magnolia och Jacobs bröllop som är på söndag. Vi drog till Beyond Retro där jag fann en helt fantastisk klänning med massa draperingar, det enda problemet var att den var föööör stor för mig. Men det hindrade inte mig från att köpa den, måste bara sy in den typ 5 storlekar, men no worries den kommer bli grym. Sen sprang vi omkring och försökte hitta skor, lättare sagt än gjort. Vart är alla sköna skobutiker i Sthlm? Om detta är allt Sthlm har att erbjuda så ger jag upp. Nu sitter jag och kikar på riktigt heta skor på asos.com och är så himla sugen på att beställa hem några av dessa skor men är osäker på om jag hinner få dem innan den stora dagen, och jag måste ha ett par heels for the love of God! Just detta bröllopt känns så himla speciellt, jag känner ju både Anna-magnolia och Jacob och att se dem knyta kärlekens band är så vackert, yes jag kommer att gråta tills ögonen blöder typ.

Translation: I've been running around the city like crazy all day trying to find an outfit for my dear friends Anna-Magnolia and Jacobs wedding next saturday. I found a beautiful draped vintage dress at Beyond Retro but it was way to big for me so I have to fix it beacuse it was no way i would leave the store without it. I didnt found any heels though so I'm thinking about ordering some from asos.com.

Inga kommentarer: