7.20.2009

Sthlm Jazzfestival 2009!

Igår gick jag och några polare på sista dagen av jazzfestivalen och boy oh boy det går inte redigt att med ord beskriva vilken magisk kväll det var, man måste ha varit där för att förstå. Jag såg Raphael Saadiq, Joss stone och den alltid lika underbart sköna Erykah Badu. Under Raphaels fantastiska uppträdande blev både jag och Lina tårögda, han är ju det vackraste ( näst efter Mos Def så klart) jag sett på länge, hela hand band är det vackraste jag sett på länge!. Erykah BAdu ska vi inte ens nämna, hon är out of this world, vilken kvinna! Värdet kunde heller inte varit bättre när vi stod och rockade under den bara himlen. Det här blir en kväll jag sent kommer att glömma, åh vad bra det var. Bilder och en liten filmsnutt kommer att läggas upp senare då jag inte har all material från kvällen här.

Men till dess, stay fresh

Translation: We went to the Stockholm Jazzfestival yesterday and it was beyond great. We got to rock to Raphael Saadiq, Joss Stone and Erykah Badu.

Inga kommentarer: